150.000 AIG Wkn 859520 zu 6,00 GEKAUFT
mfg
S.H.
Last update: 9:09 a.m. EDT Sept. 16, 2008
WASHINGTON (MarketWatch) -- The U.S. can't have a policy to bail out every failing financial institution in the country, Democratic vice-presidential nominee Sen. Joe Biden said Tuesday. In a CNBC interview, Biden was responding to a question about the government coming to the aid of struggling insurer American International Group Inc.. Biden also called for more transparency on Wall Street and "common sense regulatory oversight." Democratic presidential nominee Sen. Barack Obama will also address the economy on Tuesday in a speech in Golden, Colo.
Ich tippe aufs erste.
nach eigener Aussage des CEO überlebt AIG die nächste 48h nicht (...falls eine Herabstufung kommt, und die kam)
Scheine mächtig Glück gehabt zu haben. 10 Minuten später und es wäre grausam geworden.
Also rein in 4 SC.
Viel Glück noch mit AIG.
Justachance
Das Geschäft selbst übernehmen Allianz und SwissRe; ein Investment könnte sich dort als lohnend erweisen.
Ich hab zwar nicht deine Volumen aber das + das ich mit meinem Put gemacht habe ist zumindest in % erfreulich.
Werner unser Weltbester Kontraindikator.
Werner mach weiter so.
Keine Empfehlung pipapo
Euer
RPM dem das aber auch alles scheißegal ist.
Da stand aig noch bei 22 $
Jetzt wissen wir wieso die ihre aktien unlimitiert auf den markt geschmissen haben.
Der kleinanleger ist wie immer der blöde.
http://datasvr.tradearca.com/arcadataserver/...hp?Symbol=AIG&x=15&y=4