Telekom Asia bei 0,10 auf Tief --Meinungen-


Seite 1 von 1
Neuester Beitrag: 21.12.04 16:28
Eröffnet am:14.01.03 18:12von: LalapoAnzahl Beiträge:6
Neuester Beitrag:21.12.04 16:28von: SeeeULeser gesamt:3.193
Forum:Hot-Stocks Leser heute:2
Bewertet mit:


 

15750 Postings, 8878 Tage LalapoTelekom Asia bei 0,10 auf Tief --Meinungen-

 
  
    #1
14.01.03 18:12
Jemand ne Meinung zu diesem ehemaligen Playerwert .. Telkos sind in , und TA steht auf ATL ...um die 0,1 aber jetzt ein Boden ausgebildet ...
Bin  zu faul um mich reinzulesen , habe vor ein paar Jahren mit dem Wert viel gemacht .... damals zu ganz anderen Kursen ..., wer weiß was, wer kann was sagen ....kleine Position mit Hope auf Peergroupanzocke ??

Auch die United Com. und ThaiTel.habe ich früher viel gespielt ...



Danke .


LALI  

15750 Postings, 8878 Tage LalapoMeinungen ...

 
  
    #2
15.01.03 08:01
Na , keiner ?  

15750 Postings, 8878 Tage LalapoNa gut..

 
  
    #3
15.01.03 11:11
Wednesday January 15, 3:21 PM
Thai TA delays 3.6 bln baht bond issue
BANGKOK, Jan 15 (Reuters) - Thailand`s largest private fixed-line operator, TelecomAsia Plc (TA), will delay a 3.6 billion baht ($84.15 million) bond issue to mid-February, an underwriting source said on Wednesday.

The source told Reuters the four-year-and-nine-month amortising bonds, due October 2007, would be offered to institutional and retail investors.

The bonds were originally to be issued in January.

"We expect to open for subscription during February 10 and 14 and the coupon rate will be announced next week," the source said. The source said underwriters needed more time to test market demand.

Thai Farmers Bank , Bangkok Bank , Siam Commercial Bank and Merrill Lynch Phatra have been named lead underwriters for the bonds.

Thai interest rates are at historic lows, prompting companies to issue bonds to raise funds for expansion or debt refinancing.

The bonds are part of TA`s attempt to reduce its exposure to foreign exchange risk and strengthen its financial position.

In October, TA sold 18.5 billion baht of bonds to repay most of its dollar debts, which helped reduce its foreign debts to $78 million from more than $700 million last year.

TA was hit by sharp foreign exchange losses and saw its debt balloon after the baht was devalued during Asia`s 1997-1998 financial crisis.

TA is majority-owned by Charoen Pokphand Group, Thailand`s biggest agribusiness conglomerate. The firm operates fixed-line telephones in Bangkok and surrounding provinces.

It also has an interest in cellular firm TA Orange, which is a joint venture with France`s Orange SA .

By midday, TA shares were down slightly at 4.60 baht, while the overall Thai stock market was up 0.3 percent.

($1 = 42.78 Baht)  

15750 Postings, 8878 Tage Lalapo60 % + in 2 Wochen :):)

 
  
    #4
07.07.03 09:38
was dem Ulrich sein Japan ist, ist dem Lali sein Thailand ....

Thailand ist der HAMMER .... aber .... interessiert ja hier KEINE SAU ....


Gruss L  

15750 Postings, 8878 Tage LalapoWieder 10 % +/0,17

 
  
    #5
08.07.03 10:56
Und hier noch mit 100 % dabei :)(wenn ich keinen Urlaub gemacht hätte, wäre ich wohl schon längst raus ;);)  )

Ach könnte sich doch mal meine DTE hier ein Beispiel nehmen ;)


L.  

12 Postings, 7400 Tage SeeeUJetzt gehts richtig Los !!!

 
  
    #6
21.12.04 16:28
Ich denke jetzt geht es richtig los ...
Thailand ist so langsam in den Augenschein der Anleger gerückt.
Nachdem MItte des Jahres schon der Focus Money diese Aktie als Kaufempfehlung gegeben hat, zeigt sich nun doch wieder reges Interesse.
Das Handelsvolumen steigt und die Trades werden mehr. Der Kurs bleibt stabil und hat dabei einen klaren Aufwärtstrend zu verzeichnen.
Schaut nicht nur zu ..... sonst verpasst Ihr den Einstiegt auf dem Weg des Kurszieles von 1,-Euro !!!  

   Antwort einfügen - nach oben